Promax (2010 - 2012)

Augustus 2010
Promax bestaat 19 jaar, is op zoek zijn zijn indidentiteit. De aandeelhouders zijn de drijvende kracht, maar zoeken naar een earn-out. Is management geschikt voor een buy-out. Welke richting moeten we op? Hier ontstond de relatie met GELION. Wij begeleiden aandeelhouders bij de verkoop van hun bedrijf. Hoe maak je een bedrijf verkoopklaar, hoe ga je om met de rol van directeur en aandeelhouder. Welke innovaties moeten we oppakken? Hoe behouden we klanten en bieden we meer waarde. Na 18 maanden is er een groei gerealiseerd van meer dan 50%, en meer dan 100% winst. Door SAM en 90ROUNDS toe te passen zijn we in staat gebleken om van een mooi sales team een winnend team te bouwen met talent en samen te werken aan groei bij de bestaande en nieuwe klanten.

Meer willen weten hoe we dit hebben opgepakt? Neem dan contact met ons op.
Rene Hendriks in directie van Promax