Microsoft en Avantage een Rotterdams partnership

GELION is gevraagd om mee te helpen bij het ontwikkelen en verkopen van productivity apps die de klanten toegevoegde waarde leveren bij het gebruik van de Microsoft oplossingen. Wat bedoelen we hier nu mee? Als we voor de klanten begeleiden bij de implementatie van Office365, infrastructuur, Power BI of Sharepoint of zelfs Microsoft Dynamics of Azure is er altijd iets wat ontbreekt wat fundamenteel is voor de gebruikers. Avantage is Gold, Platinum en Europees partner van Microsoft

Fundament zijn APPS

Want wat heb je dan eigenlijk, ja een goede basis, dat is zeker. Maar zijn er dan tools die het bedrijfsleven en medewerkers werkelijk helpen. Zijn er dan oplossingen voor sharepoint waardoor bv bestanden samen komen en samen aan gewerkt kan worden. Wie maakt een Business Informatie inzicht? Ja we hebben wel de basis tool Power BI, maar wie helpt nu de klant om werkelijk goed gebruik te maken van dit soort tools.

Avantage APP store

Avantage Microsoft Rotterdam GELION Rene Hendriks
Avantage heeft in zijn basis visie en strategie ingezien dat juist het hebben van de Avantage APP store, waarbij er apps beschikbaar zijn die zorgen dat systemen met elkaar gaan samenwerken. Dat CRM en financieel gekoppeld zijn. Dat SAM sales BI tools van GELION B.V. gekoppeld zijn met Dynamics en Exact of AFAS. Juist die APP store aangaande productiviteit.

Rotterdams IT bedrijf

Avantage de Rotterdamse IT solution provider die zijn hoofdvestiging heeft in Capelle aan de IJsel heeft al meer dan 25 jaar ervaring in het begeleiden van bedrijven op de functionaliteit van IT en de behoefte van hun klanten. GELION, en René Hendriks hebben de laatste 5 maanden in 2017 ondersteuning gegeven bij de integratie van de bedrijven die samen Avantage Cloud Solutions

Avantage

The next step voor GELION is de begeleiding van de Avantage sales processen, de robotisering, het mede bedenken van APPS zoals SAM of POWER BI tools die inzicht geven in de waarde van de sales funnel. Ook zal GELION ondersteunen bij het marketing transitie plan, de alignement van de sales organisatie.
Meer willen weten hoe wij samen met onze klanten groeien, hoe wij oprecht samen winnen, samen tot een resultaat komen. Pragmatisch en doelgericht.
Rene Hendriks