Marketing strategie 2030- customer journey

De film gaat in op een marketing strategie die Coca Cola heeft opgezet tot 2030. Het geeft de mensen marketing inspiratie om anders te denken, en op een manier waardoor we kunnen inspelen op de nieuwe manier van denken van jongeren en gebruik makende van de nieuwe communicatie. Neem de tijd om deel 1 te bekijken. Mogelijk kan je hier iets mee om geïnspireerd te raken.



Bij het zien van deze marketing strategie valt het op hoe men gebruikt maakt van nu al bestaande innovaties. Door dit goed te doen zijn we in staat om een grote markt te bereiken, die mogelijk vluchtig is, maar door te blijven boeien zal men de mensen blijven binden. Op marketing gebied is dat altijd al zo geweest. Door gebruik te maken van de nieuwe social communities is wereldwijde aanwezigheid voor een deel eenvoudiger geworden. Maar zoals de film laat zien, is een zeer gedegen voorbereiding noodzakelijk om te komen tot een uitvoerbaar en succesvol plan.

Zoals de autheur Jonathan Mildenhal in zijn woorden beschrijft bij het publiceren van deze film:
The media landscape is a very different beast today than it was even 5 years ago. Then agency-led television commercials dominated how we channel our marketing. The very fact you are reading this here proves that things have changed. Coca-Cola have always been at the forefront of innovation. In this video Jonathan Mildenhall, Vice-President, Global Advertising Strategy and Creative Excellence at The Coca-Cola Company is the person responsible for leading global creative vision and strategy for the Company's portfolio of global brands. In this video he explains how Coke will leverage the opportunities in the new media landscape and transform one-way storytelling into dynamic storytelling hoping to add value and significance to peoples lives. Jonathan describes the challenge of content creation in an enlightening way, reminding us that "every contact point with a customer should tell an emotional story".

Meer weten wat er op dit moment de nieuwste vormen van innovatie zijn neem dan contact op met ons, we nemen ze graag met jullie door